Felicias Blogg

Alla inlägg den 17 september 2013

Av Felicia Andersson - 17 september 2013 23:21

Hej! Tyvär så kom det inte upp några bilder på kläderna, det var jättadåligt ljus i mitt rum så det hade bara blivit dåliga bilder! Imorron är det iallafall skolfoto och jag vet inte vilken tröja jag ska ha men jag känner väl imorron bitti vilken som känns bäst! 

Typ kl 19.30 så ringde en tjej i min klass och sa att hennes kanin hade rymt. hon bor på samma gata som jag så jag gick ut och hjälpte henne att leta. Vi hittade den inte, så det var synd.. Sen så har jag gjort matte läxan eftersom jag igentligen skulle ha gjort den på mentorstiden, men vi hade klassråd istället. Nu måste jag verkligen stänga av datan och sova. Godnatt!

Av Felicia Andersson - 17 september 2013 15:07

Hej! Jag har årecis kommit hem från skolan. Det var inget speciellt där, vi hade klassråd och så samlades hela högstadiet i filmsalen för att Anti-Mobbingsgruppen hade nån genomgång typ. 

När jag kom hem så hade mina kläder kommit, YEY! Så jag provade dom och sådär!  Bilder kommer ut senare. 

Jag ska ta lite fika sen ska jag och mamma till utvecklingssamtalet.  Tjao!  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards