Felicias Blogg

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2013

Om dagen!

Av Felicia Andersson - 4 oktober 2013 20:45

Hej! Igår efter origenteringen så sov Rebecca över hos mig, eftersom vi va lediga idag.

Nu så ska jag sova hos henne, sen imorron så åker vi och lämnar mina saker. Sen ska vi till stan och kolla på bio, filmer heter Familjetrippen! Trailer:


Tror inte att det blir nå mer uppdatering under kvällen så ni får ha det så bra, hejdå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Andersson - 20 oktober 2013 11:27


Jag bloggar typ aldrig.. men jag har faktiskt annat för mig.  I förrgår sov Rebecca över hos mig. Det kom snö, som har smält.aIgår sov jag hos Rebecca! Vi pluggade till NO provet som vi har på tisdag och bakade muffins. Sen så ska vi nog ner till...

Av Felicia Andersson - 14 oktober 2013 21:58

Har inte bloggat på ett tag, tyvär! Jag har tagit en paus från bloggen för att jag inte har haft lust att blogga, inget intressant har hänt osv. Idag så va jag på skolan, vi hade idrott och så. Sen följde Rebecca med mig hem. Vi tog lite kort och åt...

Av Felicia Andersson - 6 oktober 2013 15:08

Igår så va jag Rebecca och Tilda på bio. Vi såg familjetrippen, trailern är i inlägget under! Den va jättebra, rekommenderar verkligen den!:) Bilder från kvällen: Jag fick ju sånna här fina Mario grejer på McDonalds, haha! ...

Av Felicia Andersson - 3 oktober 2013 08:02

Hej! Jag ska snart till skolan. Hela högstadiet ska vara där till 19.30 och ha lektioner. Sen är det nattorientering, det är typ att man orienterar i skogen när det ör mörkt ute med ficklampor och sånt. Skolans internet är tyvär trasigt så det blir ...

Av Felicia Andersson - 28 september 2013 12:30


Hej! Jag tror inte att jag bloggade nåt igår? Iallafall så kom Ebba hit igår och bakade muffins med mig, gott!! Sen så spelade vi cod (Call of Duty black ops 2 zombies) medans vi väntade på att glasyren skulle stelna. Nu ska jag ta och kliva upp,...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards